عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه زنده یاد حاج سید حسین نوری زاده واقع در دبیرستان کوثر دزفول بهره برداری شد. سرپرست آموزش و پرورش دزفول دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اقدام ارزشمند خانواده نوری زاده قدردانی کرد و گفت: این کتابخانه حدود ۳۵۰ مترمربع مساحت دارد که برای […]

عصر خوزستان:

کتابخانه دبیرستان کوثر  در دزفول افتتاح شد

دزفول-ایرنا- همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه زنده یاد حاج سید حسین نوری زاده واقع در دبیرستان کوثر دزفول بهره برداری شد.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اقدام ارزشمند خانواده نوری زاده قدردانی کرد و گفت: این کتابخانه حدود ۳۵۰ مترمربع مساحت دارد که برای ساخت آن حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است. 

امیر ظاهرطحان افزود: اکنون که بخش عمده ای از اوقات دانش آموزان به فضای مجازی و استفاده از دستگاه های هوشمند اختصاص یافته، ترویج فرهنگ کتابخوانی ضروری است که نباید از آن غافل شویم.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول بر ضرورت رفع   محدودیت ها و ایرادات آموزش  مجازی تاکید کرد و افزود: باید ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زمینه بازگشت دانش آموزان به فعالیت های پرورشی و فرهنگی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: زنده یاد سید حسین نوری زاده در زمان حیات خود طلبه شهید مجید نوری زاده را تربیت و برای اعتلای ایران اسلامی تقدیم میهن کرد و هم اکنون خانواده ایشان همچنان در راه گسترش علم و ادب گام بر میدارند.

ظاهرطحان با قدردانی از خیرین حوزه آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد:  هرچه زودتر شاهد حضور دانش آموزان در کتابخانه ها باشیم.

شهرستان دزفول حدود ۷۴هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا