عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به افزایش حوادث جاده ای در این استان نسبت به سال قبل گفت: سال گذشته به دلیل محدودیت‌های تردد ناشی از کرونا شاهد حوادث رانندگی کمتری در جاده های خوزستان بودیم ولی امسال با افزایش تردد ، روند حوادث جاده ای نیز صعودی شد. سرهنگ […]

عصر خوزستان:

افزایش حوادث جاده‌ای در خوزستان

اهواز – ایرنا – رییس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به افزایش حوادث جاده ای در این استان نسبت به سال قبل گفت: سال گذشته به دلیل محدودیت‌های تردد ناشی از کرونا شاهد حوادث رانندگی کمتری در جاده های خوزستان بودیم ولی امسال با افزایش تردد ، روند حوادث جاده ای نیز صعودی شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی – انتظامی زمستان ۱۴۰۰ در پلیس راه اهواز – اندیمشک اظهار داشت: علت بیشتر حوادث جاده ای در خوزستان سرعت غیر مجاز است که بیش از ۵۰ درصد تلفات جاده ای را شامل می شود.

رییس پلیس‌راه خوزستان در ادامه هدف از اجرای طرح ترافیکی – انتظامی با همکاری یگان‌ها و سازمان های خدمات رسان را ارایه خدمات به مسافران در فصل بارندگی و برف عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح ، در جاده های برفگیر خوزستان از تردد رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه ندارند جلوگیری می شود.

وی افزود: در حوزه پلیس راه بیش از ۸۰ تیم پلیس سازمان دهی شده است که در محور های برفگیر و کوهستانی مستقر خواهند شد که به صورت شبانه روز امداد رسانی و خدمات ارائه می‌دهند .

سرهنگ دولتشاهی با اشاره خاطر نشان کرد : تمام نیروهای پلیس راه استان خوزستان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مسافران در جاده ها را دارند .

وی به رانندگان توصیه کرد ضمن همکاری با پلیس ، هنگام رانندگی در جاده های برفگیر و کوهستانی این استان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

دولتشاهی خاطر نشان کرد:محورهای شمالی استان خوزستان بر اثر بارش باران و برف لغزنده اند لذا به رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند توصیه می شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا رزمایش طرح ترافیکی – انتظامی زمستان ۱۴۰۰ صبح امروز یکم آذر ماه ۱۴۰۰ در محل پلیس راه اهواز – اندیمشک با حضور تیم های عملیاتی راهداری و سایر سازمان های مرتبط برگزار شد.

منبع: ایرنا