عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گتوند گفت: بر اثر بارندگی شدید و بالا آمدن آب کانال‌های فصلی در برآورد اولیه افزون بر ۲۵ میلیارد ریال خسارت به راه های گتوند وارد شد. علی محمدزاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر بارندگی […]

عصر خوزستان:

بارندگی، ۲۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های راه گتوند خسارت زد

دزفول-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گتوند گفت: بر اثر بارندگی شدید و بالا آمدن آب کانال‌های فصلی در برآورد اولیه افزون بر ۲۵ میلیارد ریال خسارت به راه های گتوند وارد شد.

علی محمدزاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر بارندگی به جاده ارتباطی و ۲ دستگاه پل لوله ای در بخش عقیلی و جاده، یک دستگاه پل و آبنما در بخش مرکزی شهرستان گتوند خسارت جدی وارد شد.

به گزارش ایرنا، مسیر دسترسی به روستاهای شهید محمدی، دشت بزرگ و دهلران از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند روز یکشنبه پس از بالا آمدن آب رودخانه فصلی بر روی پل بین روستاهای رودنی گتوند قطع و امروز پس از پاکسازی جاده بازگشایی شد.

یکشنبه شب نیز خودروی سمند گرفتار شده در آب در جاده گتوند به بخش عقیلی با تلاش راهداران و نیروهای آتش نشانی شهرهای سماله و گتوند از آب خارج شد.

به دنبال بارندگی شدید در استان خوزستان،  برخی از مناطق دچار آبگرفتگی شده و تلاش ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی برای رفع آبگرفتگی‌ و دیگر مشکلات ناشی از بارندگی ادامه دارد.

شهرستان‌ گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا