عصر خوزستان: دزفول-ایرنا-آیین محفل ادبی شعر روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسوولان، شعرا، هنرمندان، دوستداران فرهنگ و بسیجیان در تالار همایش‌های قیصر امین‌پور گتوند برگزار شد. به گزارش ایرنا، این محفل ادبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت کانون بسیج هنرمندان، فرهنگی هنری ناحیه مقاومت […]

عصر خوزستان:

محفل ادبی شعر در گتوند زادگاه قیصر امین‌پور برگزار شد

دزفول-ایرنا-آیین محفل ادبی شعر روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسوولان، شعرا، هنرمندان، دوستداران فرهنگ و بسیجیان در تالار همایش‌های قیصر امین‌پور گتوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این محفل ادبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت کانون بسیج هنرمندان، فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج و انجمن‌های فیلم، عکس و شعر دکتر قیصر امین پور و انجمن‌های خوشنویسان و هنرهای تجسمی شهرستان گتوند برگزار شد.

در این محفل ادبی، تعدادی از شعرا به شعر خوانی پرداختند؛ سخنرانی، اجرای سرود ملی و دکلمه از دیگر برنامه های این آیین بود.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، عکس و خوشنویسی در گتوند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ گتوند دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی، عکس و کارگاه نقاشی کودکان در تالار همایش های دکتر قیصر امین پور در حاشیه آیین محفل ادبی شعر برپا و در معرض دید عموم قرار گرفت.

حمید بهداروندی ادامه داد: اشعار و بیانات مقام معظم رهبری در مورد هفته بسیج و بسیجیان نیز به صورت هم نویسی توسط اعضای انجمن خوشنویسان به نمایش در آمد.
درپایان این آیین از برگزارکنندگان و هنرمندان شرکت کننده با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: ایرنا