عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور فرهنگی گفت: بخشی از محرومیت‌ها در کشور مربوط به تحرکات و تحریم‌های دشمن است ولی بخشی ناشی از سوءمدیریت‌ها است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد واعظی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شادگان افزود: متاسفانه برخی از سیاست‌های غلط و سوء […]

عصر خوزستان:

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب:بخشی از محرومیت‌ها ناشی از سوء مدیریت است

آبادان – ایرنا – مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور فرهنگی گفت: بخشی از محرومیت‌ها در کشور مربوط به تحرکات و تحریم‌های دشمن است ولی بخشی ناشی از سوءمدیریت‌ها است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد واعظی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شادگان افزود: متاسفانه برخی از سیاست‌های غلط و سوء مدیریت‌ها موجب افزایش محرومیت در برخی مناطق کشور از جمله شهرستان شادگان شده است.

وی گفت: در این مناطق آنگونه که باید کرامت مردم حفظ نشده و این در حالیست که مردم از نظام اسلامی انتظار دارند.

حجت الاسلام واعظی بیان کرد: محرومیت برخی مناطق مانند شهرستان شادگان خاص است و انتظار می‌رود دولت انقلابی و مردمی، مشکلات را اولویت‌بندی کرده و در برطرف کردن آنها اقدام کند.

وی خواستار ایجاد امید بین مردم شد و افزود: امید و اعتماد بین مردم به شکل تدریجی صورت می‌گیرد و اگر موفقیت‌های کوچک حاصل شود اعتماد مردم نسبت به نظام بیشتر خواهد شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور فرهنگی ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین ورود مسوولان استانی و کشوری، محرومیت مناطق محروم در کشور حل شدنی است.

حجت‌الاسلام واعظی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در شادگان بیان کرد: در این قرارگاه ابتدا مشکلات کوچک باید برطرف شوند و سپس در رفع مشکلات بزرگتر قدم برداشت.

شهرستان شادگان در جنوب خوزستان واقع است و مرکز آن با اهواز ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا