عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- گرد و غبار محلی صبح امروز پنجشنبه پنج منطقه از خوزستان را در برگرفت. به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، طبق آخرین آمار اعلام شده میزان گرد و غبار در سوسنگر مرکز شهرستان دشت آزادگان ۳۹۶ میکروگرم بر مترمکعب، اهواز ۳۰۴، حمیدیه ۲۸۸، خرمشهر ۲۹۱ و هندیجان ۱۸۱ میکروگرم بر مترمکعب است. طبق […]

عصر خوزستان:

پنج نقطه خوزستان درگیر گرد و غبار شدند

اهواز-ایرنا- گرد و غبار محلی صبح امروز پنجشنبه پنج منطقه از خوزستان را در برگرفت.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، طبق آخرین آمار اعلام شده میزان گرد و غبار در سوسنگر مرکز شهرستان دشت آزادگان ۳۹۶ میکروگرم بر مترمکعب، اهواز ۳۰۴، حمیدیه ۲۸۸، خرمشهر ۲۹۱ و هندیجان ۱۸۱ میکروگرم بر مترمکعب است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان امروز شاهد وقوع وزش باد شدید و تندباد در مناطق جنوبی و مرکزی استان و برخاستن گرد و غبار خواهیم بود.

مرکز بهداشت به افرادی که دارای بیماری تنفسی و یا افراد مسن در هنگام وقوع گرد و غبار توصیه کرد از خارج شدن از خانه خودداری کنند.

طبق اعلام استاندار خوزستان ۳۵۰ هزار هکتار کانون ریزگرد در استان وجود دارد که با پیگیری انجام شده ۲۵ هزار هکتار نهال کاری و در سطح ۲۳ هزار هکتار نیز مدیریت روان آب انجام شد.

منبع: ایرنا