عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیرکل فناوری سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سند چهار ساله تحول دیجیتال سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه شد. سید حیدر مرتضوی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سند چهارساله‌ای به عنوان سند تحول دیجیتال سازمان اوقاف و امور خیریه برای اجرا از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تهیه و نقشه […]

عصر خوزستان:

سند تحول دیجیتال اوقاف و امور خیریه تهیه شد

دزفول-ایرنا- مدیرکل فناوری سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سند چهار ساله تحول دیجیتال سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه شد.

سید حیدر مرتضوی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سند چهارساله‌ای به عنوان سند تحول دیجیتال سازمان اوقاف و امور خیریه برای اجرا از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تهیه و نقشه راهی در این خصوص ترسیم شده است.

وی ادامه داد: این سند تحول که نقشه فناورانه و به روزی است، ظرف یک ماه آینده در شورای معاونان رونمایی و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.
مدیرکل فناوری سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: هوشمندسازی دامداری، کشاورزی، باغداری و سایر حوزه‌های مربوطه مدنظر است که امیدواریم با همکاری همه جانبه سازمان‌ها محقق شود. 
وی افزود: امیدوارم بتوانیم با توجه به روحیه جهادی مدیرکل اوقاف خوزستان، باغ‌ها، مزارع و ساختمان‌ها را  در سند هوشمند قرار دهیم زیرا هوشمندسازی در بهره وری تاثیر فراوانی دارد.

مرتضوی بیان کرد: درخصوص دام سنگین با هوشمندسازی دامداری، بررسی سلامت دام و سایر موارد ۲۵ درصد بهره وری دام بالا رفت که اگر این نقشه در حوزه باغداری و عمرانی نیز فعال شود، بهره وری بیشتری خواهیم داشت. 
وی از آمادگی اوقاف برای هوشمندسازی در حوزه‌های مختلف در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایرنا دوره آموزشی سامانه‌های سازمانی ویژه مسوولان فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از امروز دوشنبه در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس مقدس دزفول آغاز شد.

۴۰ نفر از کارشناسان فناوری اوقاف کشور در این دوره سه روزه حضور دارند.

منبع: ایرنا