عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: لیگ اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و فکر می‌کنم در این مقطع دیدار ما با نفت مسجدسلیمان یکی از مهم‌ترین بازی.های لیگ محسوب می‌شود. به گزارش ایرنا علی کلانتری پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهارداشت: از شرایط […]

عصر خوزستان:

سرمربی فجرسپاسی: بازی با نفت مسجدسلیمان یکی از مهمترین مسابقات لیگ است

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: لیگ اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و فکر می‌کنم در این مقطع دیدار ما با نفت مسجدسلیمان یکی از مهم‌ترین بازی.های لیگ محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا علی کلانتری پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهارداشت: از شرایط نفت مسجدسلیمان آگاهیم و امیدواریم با توکل بر خدا و تلاش بازیکنان در بازی فردا به موفقیت برسیم.

وی افزود: به طور قطع فردا شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه خواهیم بود زیرا هر ۲ تیم سرشار از انگیزه بوده و به دنبال موفقیت هستند؛ امیدوارم مصدومان هر ۲ تیم آمادگی لازم را برای حضور در بازی داشته باشند. 

سرمربی تیم فجرسپاسی گفت: ما هم مثل نفت مسجدسلیمان به هر سه امتیاز بازی نیاز داریم و سعی می کنیم با ارائه یک بازی تاکتیکی به اهدافمان برسیم.

وی با اشاره به مصدومیت حدود پنج نفر از بازیکنان افزود: از آنجا که شرایط ما و تیم نفت یکسان بوده و بازیکنان قصد اثبات خود را دارند کار برای هر ۲ تیم سخت تر است.

کلانتری اظهارداشت: از فصل قبل تاکنون به لطف خداوند و تلاش مجموعه سپاه استان هیچ مشکلی از لحاظ مسائل مالی، ایاب و ذهاب و مسائل تمرینی نداشتیم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از چندین سال، اکنون شرایطی برای فجرسپاسی به وجود آمده که دیگر دغدغه مسائل مالی را نداریم. 

سرمربی تیم فجرسپاسی گفت: شخص استاندار بارها نشان داده که به ورزش و فوتبال علاقه زیادی دارد لذا امیدوارم با حمایت همه مسئولان بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم فجر رقم بزنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی از ساعت ۱۵ در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا