عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – جانشین لشکر ۹۲ زرهی خوزستان با اشاره به تهدیدهای دشمن علیه ایران گفت: ما جنگ طلب نیستیم اما دست دشمن را درصورت هرگونه تعرض به مملکت اسلامی قطع می‌کنیم. امیر محمدعلی گودرزی روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به خبرنگار […]

عصر خوزستان:

جانشین لشکر ۹۲زرهی خوزستان: دست دشمن را درصورت تعرض قطع می‌کنیم

دزفول – ایرنا – جانشین لشکر ۹۲ زرهی خوزستان با اشاره به تهدیدهای دشمن علیه ایران گفت: ما جنگ طلب نیستیم اما دست دشمن را درصورت هرگونه تعرض به مملکت اسلامی قطع می‌کنیم.

امیر محمدعلی گودرزی روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهدیدهای دشمن را روزانه رصد می‌کنند.

وی افزود: هرگونه تهدیدی که از سوی دشمن متصور و برآورد شود، نیروهای ارتش متناسب با آن تهدید، تاکتیک‌های آفندی و پدافندی خود را به روز رسانی می‌کنند.

جانشین لشکر ۹۲ زرهی خوزستان بیان کرد: این قابلیت در نیروی زمینی و سایر نیروهای مسلح وجود دارد که در برابر تهدیدهای دشمن هم عملیات‌های آفندی و هم پدافندی انجام دهند.

وی ادامه داد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که افسران و پرسنل جوان و انقلابی در نیروهای ارتش آماده دفاع از کشور هستند و تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمن دفاع خواهند کرد.

امیر گودرزی درخصوص نمایشگاه پدافند غیرعامل برپا شده در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز گفت: این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بحران‌های طبیعی است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی همواره در حوادث مختلف پا به رکاب بوده است، افزود: نفربرهای دوزیست نیروی زمینی در حوادث سیل گلستان و دزفول وارد عمل شدند و به نجات مردم پرداختند.

جانشین لشکر ۹۲ زرهی خوزستان بیان کرد: تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در حادثه سیل دزفول نخستین یگانی بود که با اقتدار و تمام توان وارد عملیات امدادرسانی شد. 

به گزارش ایرنا نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش روز یکشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان ادارات دزفول در تیپ ۲۹۲ زرهی برپا شد.

منبع: ایرنا