عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: بارندگی هفته گذشته منجر به قطع مسیر ارتباطی دره کاید واقع در بخش کوهستانی سردشت دزفول شده بود که با تلاش چند روزه نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز بازگشایی شد. محمدمهدی شریف روز یکشنبه در گفت وگو با […]

عصر خوزستان:

مسیر دسترسی به دره کاید دزفول بازگشایی شد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: بارندگی هفته گذشته منجر به قطع مسیر ارتباطی دره کاید واقع در بخش کوهستانی سردشت دزفول شده بود که با تلاش چند روزه نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز بازگشایی شد.

محمدمهدی شریف روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی‌های چند روز اخیر باعث آبگرفتگی مسیر دسترسی به دره کاید دزفول شد که نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از اتمام بارندگی و فروکش کردن آب، با یک دستگاه بولدوزر اقدام به بازگشایی مسیر کردند.
وی با بیان اینکه بازگشایی این مسیر پس از سه روز تلاش همکاران انجام شد، افزود: زیر پل پامنار نیز دچار شستگی شده بود که نیروهای راهداری با مصالح مشکل را برطرف کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول بیان کرد: در حال حاضر همکاران در منطقه حضور دارند و در حال تمیز کردن محورهای منطقه هستند.
بخش‌های کوهستانی و سخت گذر دزفول به علت نبود جاده مناسب و استاندارد پس از بارندگی  دچار مشکل می‌شوند.
طبق اعلام هواشناسی، ۳۰.۸ میلیمتر بارندگی در هفته گذشته در دزفول ثبت شد که این میزان در نقاط کوهستانی بیشتر بود.

منبع: ایرنا