عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبرسانی به یکهزار و ۱۸۹ روستا در استان خوزستان در برنامه کاری این شرکت است. به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز دوشنبه در آیین آبرسانی به روستای جلعیه شهرستان دشت آزادگان که با همکاری گروه‌های جهادی سپاه حضرت ولیعصر(عج) ، شرکت […]

عصر خوزستان:

آبرسانی به یکهزار و ۱۸۹ روستای خوزستان در حال انجام است

اهواز – ایرنا – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبرسانی به یکهزار و ۱۸۹ روستا در استان خوزستان در برنامه کاری این شرکت است.

به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز دوشنبه در آیین آبرسانی به روستای جلعیه شهرستان دشت آزادگان که با همکاری گروه‌های جهادی سپاه حضرت ولیعصر(عج) ، شرکت همراه اول و شرکت آب و فاضلاب خوزستان انجام گرفت، بیان کرد: وزارت نیرو برنامه توسعه آبرسانی به ۱۳ هزار روستای کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: از این تعداد روستا هفت هزار روستا در فاز اول آبرسانی خواهند شد و سهم خوزستان از این برنامه ۱۸۹ روستا با اعتبار ۱۵هزار میلیارد ریال است که اعتبارات خوزستان نسبت به استان‌های دیگر تا پنج برابر بیشتر است.

کرمی نژاد ادامه داد: در نشستی که با وزیر نیرو داشتم اعلام کردیم به جای ۱۸۹ روستا، آبرسانی در یکهزار و ۱۸۹ روستا در خوزستان را انجام خواهم داد و برای تامین اعتبار، از ارگان‌ها و شرکت‌های دیگر کمک خواهم گرفت.

آبرسانی به روستای جلعیه دشت آزادگان در غرب خوزستان، به طول ۶ کیلومتر از منبع تاسیسات آبرسانی غدیر در ام الدبس صورت گرفت و حدود ۲۵۰ نفر از نعمت آب سالم و لوله کشی شده بهره مند شدند.

بر اساس اعلام استاندار خوزستان اجرای هفت طرح بزرگ آبرسانی در استان از مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان است.

منبع: ایرنا