عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در آستانه دیدار این تیم از هفته دوازدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک از حضور در تمرین سر باز زدند و تهدید به فسخ قرارداد کردند. به گزارش ایرنا در حالی که تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته […]

عصر خوزستان:

بازیکنان صنعت‌نفت آبادان تمرین را تعطیل و تهدید به فسخ قرارداد کردند

آبادان – ایرنا – تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در آستانه دیدار این تیم از هفته دوازدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک از حضور در تمرین سر باز زدند و تهدید به فسخ قرارداد کردند.

به گزارش ایرنا در حالی که تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم اراک است تعدادی از بازیکنان این تیم صبح روز دوشنبه در اعتراض به مشکلات مالی حاضر به حضور در تمرینات تیم نشدند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تنها تیمی است که بازیکنان آن پس از گذشت ۱۲ هفته هنوز پولی از باشگاه خود دریافت نکرده‌اند و این مساله باعث اعتراض آنها شده است.

برخی بازیکنان تیم صنعت‌نفت آبادان امروز نه تنها در تمرینات گروهی این تیم شرکت نکردند بلکه مدیران باشگاه صنعت‌نفت را تهدید به فسخ قرارداد کردند.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از ۱۲ هفته از آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال، هنوز موفق به پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان خود نشده‌ایم.

جهانگیر کی‌شمس افزود: وزارت نفت در انتظار درخواست شورای تامین آبادان و استان خوزستان برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه به موسسه صنعت‌نفت آبادان است اما فرماندار ویژه آبادان و استاندار خوزستان هنوز اقدامی در این زمینه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: یک ماه پیش در نشستی که با استاندار خوزستان داشتیم قرار بود این درخواست از سوی شورای تامین شهرستان آبادان به وزارت نفت ارایه شود اما در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: بازیکنان قصد حضور در میدان برابر تیم فولاد خوزستان را نداشتند ولی با پادرمیانی کادر فنی و مدیریت باشگاه در این بازی حاضر شدند.

کی‌شمس با بیان اینکه بازیکنان پس از آن بازی دیگر حاضر نیستند حتی با پادرمیانی کادر فنی در تمرین حاضر شوند، افزود: باید با کمک دولت این معضل برای تیمی که متعلق به مردم آبادان است برطرف شود.

وی گفت: باید بند قانونی که در مجلس شورای اسلامی مبنی بر کمک نکردن دولت به تیم‌های ورزشی، تصویب شده اصلاح شود تا مشکلات مالی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برطرف و با خیال راحت‌تری وارد مسابقات لیگ برتر شود.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: امروز نشستی با مسوولان سازمان منطقه آزاد اروند برگزار کردیم ولی متاسفانه این سازمان هم نتوانست بخشی از مشکلات مالی تیم صنعت‌نفت را برطرف کند.

وی گفت: تنها راه برون رفت از بحران فعلی ورود شورای تامین شهرستان آبادان و استان خوزستان است در غیر این صورت راهی برای تزریق بودجه به تیم وجود ندارد.

استاندار خوزستان شامگاه گذشته در برنامه ویژه خبری سیمای مرکز آبادان گفت: این تیم متعلق به پالایشگاه و وزارت نفت است و مجوز وزیر نفت برای اختصاص اعتبار به این تیم می‌تواند راهگشا باشد.

صادق خلیلیان افزود: فرماندار یا هر دستگاه و نهادی که بخواهد مبلغی در این باره اختصاص دهد از نظر دستگاه‌های نظارتی تخلف است و باید پاسخگو باشد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه هفته جاری از هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک است.

منبع: ایرنا