عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ۲ هزار و ۷۳ قطعه صنعتی در ۹ ماه امسال، توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز ساخته و یا بازسازی شد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی افزود: در این مدت در مجموع ۲ هزار و ۷۳ […]

عصر خوزستان:

بیش از ۲هزار قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز بازسازی و ساخته شد

اهواز – ایرنا – مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: ۲ هزار و ۷۳ قطعه صنعتی در ۹ ماه امسال، توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز ساخته و یا بازسازی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، خلیل محمدی افزود: در این مدت در مجموع ۲ هزار و ۷۳ قطعه صنعتی توسط متخصصان جوان این نیروگاه بازسازی و یا ساخته، و به بخش‌های مورد نیاز این نیروگاه برای بهره‌برداری تحویل داده شد.

وی بیان کرد:در این مدت تعداد یک هزار و ۱۸۹ قطعه در این نیروگاه ساخته و ۸۸۴ قطعه دیگر بازسازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خلیل محمدی به تنوع این قطعات اشاره کرد و افزود: قطعات ساخته شده در ۵۲۰ نوع قطعه، و قطعات مورد بازسازی قرار گرفته ۶۲۱ نوع قطعه بود.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته درجهت خودکفایی قطعات نیروگاهی، و با هدایت و راهبری متخصصان جوان نیروگاه رامین، بومی سازی قطعات در نیروگاه رامین شتاب بیشتری گرفته است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت، یکی از تامین کنندگان اصلی انرژی برق خوزستان است.

منبع: ایرنا