عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مسوول امور آب صالح شهر گتوند با اشاره به درگیری مسلحانه عده‌ای در این شهر گفت: ۲ نفر از نیروهای پیمانکار آب و فاضلاب در جریان این درگیری مسلحانه مجروح شدند. محسن شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران پیمانکار خط لوله اداره آب و فاضلاب در […]

عصر خوزستان:

۲ نیروی پیمانکار آب وفاضلاب صالح شهرگتوند مجروح شدند

دزفول-ایرنا- مسوول امور آب صالح شهر گتوند با اشاره به درگیری مسلحانه عده‌ای در این شهر گفت: ۲ نفر از نیروهای پیمانکار آب و فاضلاب در جریان این درگیری مسلحانه مجروح شدند.

محسن شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران پیمانکار خط لوله اداره آب و فاضلاب در صالح شهر در چادر کنار ماشین آلات نشسته بودند که یکی از عاملان درگیری به چادر آنها پناه برد و متاسفانه طرف دیگر درگیری اقدام به تیراندازی به چادر با سلاح گرم ساچمه‌ای کرد.

وی با بیان اینکه ۲ نیروی پیمانکار از ناحیه کمر، زانو و شکم مجروح شدند، گفت: نیروهای مجروح هم اکنون برای درمان در بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر بستری هستند و وضعیت سلامتی آنها مساعد است.

مسوول امور آب صالح شهر گتوند بیان کرد: نیروهای پیمانکار خط انتقال آب و فاضلاب صالح شهر گتوند هیچ ارتباطی با این درگیری نداشتند.

صالح شهر در بخش مرکزی شهرستان‌گتوند واقع شده است.

منبع: ایرنا