عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه لبخند بر لبان هواداران آبادانی قیمت ندارد گفت: شورای تامین برای خروج تیم صنعت نفت از بحران کمک کند تا این لبخند به مردم آبادان هدیه داده شود. به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی […]

عصر خوزستان:

منصوریان: مسوولان برای خروج تیم صنعت نفت از بحران کمک کنند

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه لبخند بر لبان هواداران آبادانی قیمت ندارد گفت: شورای تامین برای خروج تیم صنعت نفت از بحران کمک کند تا این لبخند به مردم آبادان هدیه داده شود.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی دیدار تیم های صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود:بزرگترین شرکت‌های خصوصی نفتی را در آبادان داریم که می‌توانند در قالب حامی مالی به تیم کمک کنند هر چند  وزارت نفت می‌توانست با درخواست شورای تامین آبادان ۳۰۰ میلیارد ریال به ما قرض دهد که در این زمینه همکاری تیم نشد.

وی گفت: مردم آبادان باید بدانند برای این شهر ارزش خاصی قایل هستیم و برای شاد کردن دل آنها تلاش می‌کنیم و بازیکنان تیم هم برای مردم و هم برای خانواده خود مبارزه و بازی می‌کنند.

منصوریان افزود: تا دیر نشده باید به تیم صنعت نفت کمک کرد زیرا در صورت از دست دادن زمان نمی‌توان بحران را جمع کرد.

وی گفت: بازیکنان صنعت نفت به دلیل اینکه قرار بود تا هفته پنجم بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود ولی تاکنون این قول محقق نشده ناراحت هستند آنها پس از گذشت ۱۲ هفته از شروع مسابقات لیگ برتر هنوز ریالی دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر مسوولی که توانایی دارد باید به تیم صنعت نفت کمک کند افزود:بر اساس اعلام مسوولان مربوطه وزارت نفت در اسفند امسال به تیم کمک خواهد کرد ولی ما امروز به پول نیاز داریم و شورای تامین آبادان باید کمک کند تا این شرایط را بگذرانیم.

منصوریان با اشاره به شرایط بحرانی تیم صنعت‌نفت بیان کرد: بازیکنان صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی پیش از هر بازی‌ دچار نوسان روحی می‌شوند اما در میدان با انگیزه بازی می‌کنند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت:بازی در برابر آلومینیم اراک میعار بسیار خوبی برای تیم خواهد بود و بازی آسانی در برابر حریف خود که جایگاه متفاوتی در جدول نسبت به ما قرار گرفته داریم اما به لحاظ کیفی نزدیک به هم هستیم.

وی افزود: شرایط تیم ما در جدول رده بندی خوب نیست اما به زودی فرم خوب خود را به دست می آوریم و در جدول صعود خواهیم کرد.

منصوریان بیان کرد: تیم آلومینیوم بیرون از خانه بسیار بسته بازی می‌کند و ما در بازی‌های گذشته موقعیت شناس نبودیم و اگر بازیکنان در بازی فردا قدر موقعیت‌ها را بدانند و همانند بازی با فولاد خوزستان ظاهر شوند اولین شکست را بر حریف اراکی تحمیل خواهیم کرد.

وی افزود: در آبادان برابر هر تیمی برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم و در خارج از خانه نسبت به کیفیت و موقعیت تیم حریف بازی خواهیم کرد ولی روبه روی تیم آلومینیوم ثابت می‌کنیم جایگاه واقعی ما انتهای جدول نیست.

منصوریان گفت: تیم ما لیگ را بدون بدنسازی آغاز کرد و این امر باعث شد در ابتدای لیگ با مشکل روبه رو شویم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: بازیکنان صنعت نفت پس از بازی با تیم فولاد بهم ریخته بودند و به لحاظ روحی شرایط پیچیده‌ای داشتیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا چهارشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

منبع: ایرنا