عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌:بازیکنان ما با انگیزه و تلاشی که داشتند بر تیم سرسخت آلومینیوم غلبه کردند. به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود: این پیروزی را به مردم خوب و فهیم آبادان و […]

عصر خوزستان:

منصوریان: انگیره بازیکنان صنعت‌نفت موجب شکست آلومینیوم اراک شد

آبادان – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت‌:بازیکنان ما با انگیزه و تلاشی که داشتند بر تیم سرسخت آلومینیوم غلبه کردند.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود: این پیروزی را به مردم خوب و فهیم آبادان و خانواده بازیکنان که سختی زیادی را از ابتدای فصل تاکنون کشیدند تقدیم می‌کنم.

وی بیان کرد: هفته خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم اما بزرگترهای تیم با از خود گذشتگی تیم را ساماندهی کردند و نتیجه آن نیز پیروزی در برابر یکی از بهترین تیم‌های لیگ شد.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: در بازی برابر آلومینیوم بر زمین مسلط بودیم و از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کردیم و اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم.

وی بیان کرد: بازبکنان ما از تمام توان خود استفاده کردند و با انگیزه بالایی برابر حریفشان به میدان رفتند و سه امتیاز را کسب کردند.

منصوریان افزود: تیم صنعت نفت از بازی مقابل تیم پدیده مشهد، روند بسیار خوبی را پیدا کرده و با برنامه‌های خاص امتیاز کسب کرده‌ایم و این روند را در سایر بازی‌های لیگ ادامه خواهیم داد.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان در خصوص شرایط مدافع تیم خود محمد طیبی گفت: این بازیکن مصدومیت جدی ندارد و به عنوان رهبر خط دفاعی آماده بازی بعدی خواهد شد.

وی خواستار حمایت مسوولان از تیم صنعت نفت در ادامه بازی‌های لیگ برتر شد و ادامه داد: اکنون باید به تیم کمک شود؛ اگر ۳۰۰ میلیارد ریال به تیم تزریق شود ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عصر روز چهارشنبه از هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد میهمانش آلومینیوم اراک را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

منبع: ایرنا