عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش گفت: حماسه ۹دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی‌فقیه بود و مردم ما در این روز برای دفاع از انقلاب فریاد وحدت سردادند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد حماسه ۹دی در اجتماع مردم در مصلای این […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شوش:حماسه ۹دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی‌فقیه بود

دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش گفت: حماسه ۹دی نماد اتحاد مردم و حمایت از ولی‌فقیه بود و مردم ما در این روز برای دفاع از انقلاب فریاد وحدت سردادند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد حماسه ۹دی در اجتماع مردم در مصلای این شهر افزود: این انقلاب صاحب و شناسنامه دارد و دشمن هنوز این انقلاب را نشناخته است.
وی گفت: قدرت کنونی ایران در جهان، ناشی از وجود رهبری مقتدر و نیز پیروی مردم از ولایت و رهبری است که باید آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی رابطه امام و امت معنای خاصی دارد و امام و امت از ارکان اصلی آن هستند افزود: مردم برای اسلام، رهبری و انقلابشان جان خود را فدا می‌کنند.
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان بدانند ظهور مهدی موعود(عج) و عزت و سربلندی در پیروی از ولایت و ماندن در همین مسیر است.
آیین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شوش، با رعایت کامل توصیه‌های پیشگیری از انتشار کرونا و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد.
قشرهای مختلف مردم شوشو در این اجتماع با سر دادن شعارهای “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “مرگ بر فتنه گر”، “مرگ بر آمریکا”»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» سردادند و تنفر و انزجار خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.
روز ۹ دی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ثبت شده که یادآور حماسه ماندگار مردم انقلابی ایران اسلامی در مقابله با فتنه سال ۸۸ است.

منبع: ایرنا