عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۱۳ نقطه در شهر اهواز بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده‌ است. محمد رضا کرمی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تخلیه آب در مناطق که دچار آبگرفتگی شده‌اند در حال انجام است و خوشبختانه […]

عصر خوزستان:

مدیرعامل آبفای خوزستان: ۱۳ نقطه اهواز دچار آبگرفتگی شده است

اهواز – ایرنا – مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۱۳ نقطه در شهر اهواز بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده‌ است.

محمد رضا کرمی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تخلیه آب در مناطق که دچار آبگرفتگی شده‌اند در حال انجام است و خوشبختانه آب وارد منازل مردم نشده است.  .

وی با بیان اینکه وضعیت آبگرفتگی در شهر اهواز بر اثر بارش باران، نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر شده است، گفت: در سال‌های گذشته با همین میزان بارش باران بیش از ۲۰۰ نقطه از اهواز دچار آبگرفتگی می‌شد که این آمار با اجرای پروژه توسعه فاضلاب بسیار کاهش یافته است.

کرمی نژاد ادامه داد: اگر خطوط فاضلاب در پروژه بهبود و توسعه‌ فاصلاب شهر اهواز تکمیل شوند، دیگر شاهد آبگرفتگی بر اثر بارش باران در اهواز نخواهیم بود.

در سال های گذشته بر اثر بارش باران، بیشتر مناطق اهواز دچار آبگرفتگی با مدت زمان طولانی می‌شد که باعث وارد کردن آسیب به خانه مردم و اختلال در زندگی آنها می‌گردید.

پروژه توسعه و بهبود سیستم فاضلاب اهواز به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب و دفع آب های سطحی این شهر در حال اجراست و تاکنون ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه برای اجرای آن تامین اعتبار شده است.

منبع: ایرنا