عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز بسیجی آبادان روز دوشنبه در سینما مهر این شهر برگزار شد. به گزارش ایرنا رییس آموزش و پرورش آبادان در این آیین گفت: حاج قاسم ستون محکمی برای انقلاب، رهبری و پناه همه مظلومان بود. حبیب اله رمضانی افزود: یکی از راه و […]

عصر خوزستان:

گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی در آبادان برگزار شد

آبادان – ایرنا – گردهمایی رهروان مکتب سلیمانی با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز بسیجی آبادان روز دوشنبه در سینما مهر این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا رییس آموزش و پرورش آبادان در این آیین گفت: حاج قاسم ستون محکمی برای انقلاب، رهبری و پناه همه مظلومان بود.

حبیب اله رمضانی افزود: یکی از راه و رسم‌هایی که سردار سلیمانی در مسیر مبارزه دنبال می‌کرد، صبر و استقامت بود، و این شهید بزرگوار چه در دوران جنگ تحمیلی و چه بعد از آن، هیچ‌گاه صبر خود را از دست نداد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جمع مردم را در نظر داشت و برای آنها تلاش می‌کرد، ادامه داد: در دومین سالگرد شهادت وی، اقشار مختلف مردم از هر قوم و گروهی و حتی دیگر کشورها یاد وی را گرامی ‌می‌دارند.

رمضانی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند مکتب عاشورا را از بین ببرند، افزود: حاج قاسم در مکتب عاشورا رشد یافت و مکتب ایشان همچون عاشورا جهانی شده است.

وی  الگو برداری دانش آموزش از منش، شخصیت و خصایص سردار شهید سردار سلیمانی از اهداف برگزاری این گردهمایی دانست و گفت: یکی از وظایف مهم ما این است تا ابعاد مختلف شخصیتی و تلاش و زحمات و جانفشانی این مردان بزرگ را به دانش آموزان معرفی کرده و بشناسانیم تا نسل جوان بهتر بتوانند این افراد را الگو و سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این آیین با بیان خاطراتی از سردار شهید سلیمانی در زمان حضور وی در سیل سال ۹۸ آبادان و شادگان گفت: این شهید بزرگوار در تواضع در خانه‌های مردمی که سیل آنها را تهدید می‌کرد حضور یافت.

سرهنگ پاسدار ثامر چنعانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در عین خاکی بودن در ابلاغ فرمان قاطع بود، ادامه داد: راه شکست دشمن وحدت بین مردم است.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، دشمن درصدد به حاشیه بردن دولت است و مطالبه متراکم ده‌ها سال را از دولت تازه کار طلب می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

منبع: ایرنا