معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری امتحانات، گفت: همه دانش‌آموزان حق امتحان دارند و نمی‌توانیم از حضور آن‌ها در امتحانات جلوگیری کنیم و تنها دانش‌آموزان علامت‌دار برای انجام تست PCR ارجاع داده می‌شوند. محمود معزی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۱۴ […]


معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری امتحانات، گفت: همه دانش‌آموزان حق امتحان دارند و نمی‌توانیم از حضور آن‌ها در امتحانات جلوگیری کنیم و تنها دانش‌آموزان علامت‌دار برای انجام تست PCR ارجاع داده می‌شوند.

محمود معزی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۱۴ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: از دو هفته پیش رسیدگی به دستورالعمل بهداشتی ۰۶ و ۰۷ در پنج بند، مستندسازی و تشدید نظارت‌ها انجام شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: گزارش‌های کمی از سوی مرکز بهداشت در خصوص مدارس به دست ما رسیده که فورا رسیدگی و رفع و رجوع شده است. گزارش‌هایی نیز از سوی بازرسی استانداری به دست ما رسیده است که این موارد نیز رفع و رجوع شده‌اند.
معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: از خانواده‌ها تقاضا داریم اگر فرزند دانش‌آموزشان دچار علامت سرماخوردگی، آنفلوآنزا یا کرونا است، از حضور وی در مدرسه ممانعت و برای انجام تست PCR اقدام کنند.  
وی گفت: از هفته گذشته سامانه سیدا راه‌اندازی شده است؛ در صورت مثبت بودن تست، والدین موضوع را با معلمان و مدیر مدرسه در میان بگذارند تا اطلاعات دانش‌آموز را در سامانه sida.medu.ir وارد و توصیه‌های لازم بهداشتی را دریافت کنند.
معزی گفت: از همه دانش‌آموزانی که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند نیز می‌خواهیم که سریع‌تر برای تزریق دوز دوم اقدام کنند.
وی با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات، تصریح کرد: همه دانش‌آموزان حق امتحان دارند و نمی‌توانیم از حضور آن‌ها در امتحانات جلوگیری کنیم و تنها دانش‌آموزان علامت‌دار برای انجام تست PCR ارجاع داده می‌شوند.
معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۱ درصد معلمان دوز اول و بیش از ۸۲ درصد دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند. معلمان یا مدیران مدارسی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند نیز به بازرسی معرفی شده‌اند.
معزی در خصوص بازرسی از مدارس، گفت: لیست اسامی بازرسان در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا این لیست را در اختیار مدیران مدارس قرار دهیم.
انتهای پیام