عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در شهر بستان از روند کار تیمهای پزشکی نوآوران سلامت در بخش دندانپزشکی و چشم پزشکی بازدید و از زحمات و تلاش انسان دوستانه و جهادی آنان تجلیل کرد.  به گزارش ایرنا طرح اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون بین اعضای […]

عصر خوزستان:

بازدید معاون پارلمانی رییس جمهور از روند ارائه خدمات تیم های پزشکی نورآوران در بستان

اهواز- ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور روز پنجشنبه با حضور در شهر بستان از روند کار تیمهای پزشکی نوآوران سلامت در بخش دندانپزشکی و چشم پزشکی بازدید و از زحمات و تلاش انسان دوستانه و جهادی آنان تجلیل کرد.

 به گزارش ایرنا طرح اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون بین اعضای داوطلب و آشنایی آنان با مشکلات مردم و کاهش آلام نیازمندان اجرا می شود.

این اردوی جهادی با استفاده از پزشکان متخصص برای رفع مشکلات درمانی افراد نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی و به همت تیمهای پزشکی نورآوران سلامت اجرا می شود و در آن خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به افراد بی بضاعت ارائه می شود.

این طرح  قرار است به مدت سه ماه  در مناطق محروم کشور و از جمله شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان اجرا  شود.

ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی و عمل جراحی به صورت رایگان ویژه افراد بی بضاعت از خدماتی است که در این مرکز توسط پزشکان متخصص و داوطلب صورت می گیرد.

 انجام غربالگری فشارخون، دیابت و ارائه خدمات آموزشی با محوریت سلامت برای اهالی منطقه، از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است. 

استاندار خوزستان نیز در این بازدید معاون پارلمانی ریس جمهور را همراهی کرد. 

منبع: ایرنا