عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مدیر آب و فاضلاب اهواز گفت: هفت هزار و ۵۰۰ دریچه کامپوزیتی فاضلاب توسط این شرکت در دست تامین است که تا پایان امسال جایگزین دریچه های چدنی در اهواز می شود. به گزارش ایرنا سعید دشتی زاده جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طی سه ماه گذشته و در مناطق چهارگانه […]

عصر خوزستان:

تامین هفت هزار و  ۵۰۰ دریچه کامپوزیتی فاضلاب در اهواز

اهواز- ایرنا- مدیر آب و فاضلاب اهواز گفت: هفت هزار و ۵۰۰ دریچه کامپوزیتی فاضلاب توسط این شرکت در دست تامین است که تا پایان امسال جایگزین دریچه های چدنی در اهواز می شود.

به گزارش ایرنا سعید دشتی زاده جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:طی سه ماه گذشته و در مناطق چهارگانه اهواز یک هزار و ۹۲۵ دریچه فاضلاب و تعداد ۴۵۹ کنتور آب به سرقت رفته است.

وی سرقت دریچه های فاضلاب را از اصلی ترین مشکلات مجموعه آبفا اهواز عنوان کرد و گفت: روزانه گزارش های زیادی از سرقت دریچه فاضلاب در خیابان های مختلف سطح شهر اهواز دریافت می شود.
دشتی زاده با بیان اینکه خسارت مالی و جانی فراوانی بر اثر سرقت این دریچه ها طی سالیان گذشته به مردم و آبفا وارد شده است گفت: مردم به ویژه در فصل بارندگی دایم در خطر سقوط در چاه فاضلاب قرار دارند ضمن اینکه این خطر کودکان را نیز تهدید می کند.
مدیر آبفا کلانشهر اهواز گفت: بر اساس گزارش های واصله برخی انبارهای ضایعاتی دریچه های چدنی فاضلاب را از سارقان خریداری می کنند لذا از نیروی انتظامی در خواست شده انبارهای ضایعاتی را بازرسی کند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا سرقت دریچه فاضلاب با شماره های ١١٠ و ١٢٢ تماس بگیرند.
دشتی زاده گفت: بخشی از مشکلات ناشی از گرفتگی شبکه فاضلاب اهواز به دلیل سرقت دریچه های فاضلاب رخ می دهد.

بر اساس اعلام رییس شورای شهر اهواز سرقت اموال عمومی در اهواز به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

منبع: ایرنا