فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب‌الاجل برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی خبر داد. ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ضعیف بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر […]


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب‌الاجل برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ضعیف بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی، برنامه‌ریزی انجام و اداره‌کل ارتباطات و فناوری خوزستان به عنوان دستگاه متولی برای پاسخگویی در این خصوص به قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا دعوت شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: مقرر شده است که زمان‌بندی برای نصب تهویه و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن تعیین شود.  
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: هماهنگی برای افزایش پوشش واکسیناسیون در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون نیز باید انجام شود و مقرر شد هفته آینده در قالب پیامک، هشدارهای لازم به ساکنان این مناطق داده شود.
وی بیان کرد: به فرمانداران شهرهای دارای پوشش کم واکسیناسیون نیز تذکرات لازم داده شد.
حیاتی افزود: هر چند اکنون در وضعیت آبی قرار داریم اما باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در دستور کار باشد.
انتهای پیام