عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرامور برق منطقه ۲ اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری و افزایش تاب آوری، شبکه برق بخش هایی از مناطق غربی شهر اهواز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال ساماندهی و اصلاح شد. شعاع عبداوی یکشنبه ، اظهار داشت : این عملیات باهدف بهبودکیفیت ولتاژ برق و […]

عصر خوزستان:

شبکه برق مناطق غرب اهواز اصلاح و ساماندهی شد

اهواز – ایرنا – مدیرامور برق منطقه ۲ اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری و افزایش تاب آوری، شبکه برق بخش هایی از مناطق غربی شهر اهواز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال ساماندهی و اصلاح شد.

شعاع عبداوی یکشنبه ، اظهار داشت : این عملیات باهدف بهبودکیفیت ولتاژ برق و افزایش تاب آوری شبکه برق بخش هائی از مناطق غربی شهر اهواز اجرا شد. 

وی در خصوص تجهیزات بکار رفته در این عملیات افزود:تعویض ۲ دستگاه ترانس برق و اصلاح آرایش شبکه کابل خودنگهدار بخشی از عملیات ساماندهی و اصلاح صورت گرفته در این طرح بود.

عبداوی خاطر نشان کرد: این عملیات با حضور هفت گروه عملیاتی در غرب شهر اهواز و در مناطق کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر اجرا شد.

به گزارش ایرنا ماه گذشته تعداد ۵۱۴ اصله پایه فرسوده برق در راستای افزایش پایداری و ساماندهی شبکه برق از سطح بافت مرکزی شهر اهواز جمع آوری و پایه جدید جایگزین شد. 

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

منبع: ایرنا