در هشتمین روز از دهه فجر؛ آیین بهره برداری از ۱۰ زمین ورزشی برگزار شد
در هشتمین روز از دهه فجر؛ آیین بهره برداری از ۱۰ زمین ورزشی برگزار شد

آیین افتتاحیه و بهره برداری از زمین ورزشی شهیدان عبدالرزاق و نعیم سلیمانی و همزمان بهره برداری از ۹ زمین و مجموعه ورزشی در مناطق هشتگانه با حضور رضا امینی شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز حجت الاسلام والمسلمین رعیتی معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در این افتتاحیه گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که با ایجاد آن دژخیمان را از کشور بیرون کرد و خاری در گلوی جریان ها و کشورهایی قرار داد که نمی خواستند ایرانی همدل و قوی را ببینند.

وی ادامه داد: انقلابی که با سختی ها جلو رفت و روز به روز پیشرفت کرد و قدرتمند ماند و نتوانستند آن را زمین بزنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز اظهار داشت: یکی از دغدغه های مدیریت جدید شهر اهواز بهبود زیرساخت ها و اتمام پروژه های نیمه تمام بوده که یکی از آنها بهبود زیرساخت ها در حوزه فرهنگی، ورزشی بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از مقوله های مورد توجه در این حوزه وضعیت زمین ها و مجموعه های ورزشی روباز و محله ای بوده که در ابتدای حضورمان از ۶۲ مجموعه ورزشی فقط ۵ مجموعه قابل استفاده بودند و در این مدت ۲۰ زمین ورزشی را بازسازی و احداث کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین رعیتی بیان کرد: برای اجرای کارها و فعالیت‌های بیشتر و بزرگتر همراهی و همدلی مردم را می خواهیم و ان شاالله که بتوانیم هر روز این افتتاحیه ها را داشته باشیم و زمین ها و مجموعه های ورزشی را توسعه بدهیم.