مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انقلاب اسلامی حراست کردند
مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انقلاب اسلامی حراست کردند

رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی با حضور دشمن شکن در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن بار دیگر به آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و در تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب از این امانت و موهبت الهی با تمام توان حراست کردند.

سید مجتبی محفوظی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار تلاش دارند تا با سیاه نمایی و ناچیز جلوه دادن پیشرفت‌های کشور، مردم را از آینده مایوس کنند، توطئه‌ای که بارها و بارها با حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف نظام خنثی شده است.

وی اظهار داشت: امروز همه قشرهای مختلف مردم متشکل از شهروندان، روستاییان، عشایر همیشه سرافراز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سالروز پیروزی انقلاب حضوری همه جانبه داشتند تا مشت محکمی بر دهان دشمن زده شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با اعمال تحریم ها قصد دارند ملت ایران را به زانو بکشند و نسبت به نظام بدبین تا دست از انقلاب بردارند ولی کور خوانده اند زیرا مردم با حضور در صحنه بار دیگر نشان دادند که توطئه های دشمنان نقش بر آب است.

محفوظی گفت: ملت هوشیار ایران تقابلی که با نظام جمهوری اسلامی از سوی غربیان شکل گرفته را به خوبی حس کرده اند و به همین دلیل با انگیزه مشخص یعنی تودهنیی زدن به دشمنان انقلاب و ایران، این حضور میلیونی را رقم زدند.

وی بیان کرد: اغلب مردم به رغم برخی مشکلات حضور خود در راهپیمایی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی را وظیفه شرعی می دانستند و باید به درستی اعلام کرد که ملت ایران به خوبی از پس انجام این وظیفه شرعی برآمدند