بنیاد مستضعفان ۴۱ مرکز جامع خدمات سلامت در کشور ساخته است
بنیاد مستضعفان ۴۱ مرکز جامع خدمات سلامت در کشور ساخته است

مدیرعامل شرکت اسکان ایران زیرنظر بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان ۴۱ مرکز جامع خدمات سلامت در کل کشور به ویژه مناطق محروم با مشارکت وزارت بهداشت ساخته و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار داده است.

به گزارش عصر خوزستان مهدی هاتف در آیین بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت خیبر با بیان اینکه مراکز جامع خدمات سلامت خیبر و شهیون دزفول در راستای محرومیت زدایی ساخته شده‌اند، افزود: این خدمت بنیاد مستضعفان از مردم برای مردم و در راستای عدالت در ارائه خدمات است.

وی تمرکز زدایی را از اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر نقصی در مرکز جامع خدمات سلامت خیبر وجود دارد نیز برطرف می‌شود.

هاتف افزود: ساختمان مرکز به تنهایی ارزشی ندارد بلکه خدمتی که قرار است در این مرکز به مردم ارائه شود، مهم است.

موشک‌های ما بازدارنده هستند

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا به دنبال توسعه متوازن در سطح کشور و دوری از تمرکززدایی بوده است.

سید احمد آوایی با بیان اینکه جهان غرب درخواست‌های نا به جایی از ایران دارد، افزود: ما موشک را به عنوان سلاح بازدارنده می‌سازیم.

وی با بیان اینکه هرچه در این زمینه تلاش می‌کنیم در راستای بازدارندگی است، ادامه داد: امید است خدمات بنیاد علوی در نقاط مختلف به ویژه در مناطق محروم افزایش یابد.

عدالت در ارائه خدمات از اهداف نظام است

امام جمعه دزفول نیز در این آیین، راه اندازی مرکز جامع سلامت روستای خیبر را برگ زرینی در خدمات رسانی نظام به مردم دانست و گفت: خدمت و عدالت در ارائه خدمات از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی راه اندازی مرکز درمانی جامع خدمات سلامت خیبر را ضروری دانست و افزود: این مرکز با اهتمام مسوولان دانشگاه و بنیاد علوی احداث شد که جای قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود فتنه‌های مختلف وارد چهل و پنجمین سال خود شده است، ادامه داد: در گذشته سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند ولی اکنون ابرقدرت‌ها برای خرید تسلیحات نظامی ما صف کشیده اند.
امام جمعه دزفول با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم، حضور بی‌سابقه‌ای در این راهپیمایی داشتند که باید مقابل این ملت تعظیم کنیم.