۴ کشته و مصدوم در حوادث خوزستان
۴ کشته و مصدوم در حوادث خوزستان

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲ فقره حادثه غرق شدگی و تصادف جاده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش عصر خوزستان، به نقل از ایرنا عارف شرهانی گفت: گزارش اورژانس حاکیست روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه، یک دختر نوجوان ۱۷ ساله در رودخانه علا در روستای بگونی باغملک غرق شد و جان خود را از دست داد؛ این حادثه در ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شد و نیرو‌های امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شدند.

او می‌گوید: در حادثه‌ای دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور هندیجان به ماهشهر در صبح روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جای گذاشت که این حادثه در شاعت ۷:۳۰ دقیقه گزارش و ماموران امدادی برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

شرهانی ادامه داد: مصدومان شامل دختر نوجوان ۱۵ ساله، یک زن ۳۲ ساله و یک پسر نوجوان ۱۲ ساله گزارش شده که با کد جاده‌ای فیروز آباد هندیجان به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

روز ۱۳ فروردین ماه وقوع حوادث غرق شدگی، مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و تصادف جاده‌ای در خوزستان سه نفر کشته و هفت نفر مصدوم بر جای گذاشت