دولت سیزدهم توان بهبود وضعیت اشتغال خوزستان را دارد
دولت سیزدهم توان بهبود وضعیت اشتغال خوزستان را دارد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تقویت زیرساخت اشتغال در خوزستان مهمترین مطالبه در دومین سفر استانی رییس جمهور است که با توجه به تلاش و رویکرد دولت سیزدهم امکان تحقق آن وجود دارد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد روز ، آمار بالای بیکاری خوزستان را مورد انتقاد قرار داد و افزود: خوزستان دارای صنایع بزرگی است که توسعه و فعال شدن تمام ظرفیت این صنایع امکان ایجاد فرصت های شغلی پایدار را به سرعت ممکن کرده است.

وی با تقدیر از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای گره گشایی از مشکل های کشور و خوزستان افزود: هزاران شرکت تعطیل شده در سال های اخیر با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به چرخه تولید بازگشته که این موضوع امید برای تغییر شرایط کنونی کشور را زنده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه با وجود تورم و گرانی کنونی، آینده کشور روشن است، ادامه داد: متاسفانه در دولت گذشته آقایی بر سر کار بود که سفره مردم را تنگ کرد و امید داریم این مشکل ها به دست دولت سیزدهم گشوده شود.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: گاهی آثار یک رای تا سال های زیادی می ماند به همین دلیل باید همه در رای دادن توجه داشته باشند که به چه شخصی می خواهند اعتماد کنند.

وی در ادامه امام جمعه را حلقه وصل میان مردم و مسوولان دانست و گفت: نماز جمعه یادگار امام راحل(ره) است که دارای دستاوردهای فراوانی برای ترویج معارف دینی، روشنگری و بصیرت افزایی و همچنین مطالبه و حل مشکل مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، اجتماع باشکوه مردم در نماز جمعه را دارای برکت های فراوان دانست و افزود: بسیاری از کارهای سخت که ناشدنی به نظر می رسد در صورتی که میان امام جمعه، مردم و مسوولان همراهی و همدلی وجود داشته باشد، ممکن می شود.

وی همراهی، همفکری و کمک به امام جمعه جدید این شهرستان را خواستار شد و افزود: حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه موجب می شود تا مطالبه گری امام جمعه از مسوولان با پشتوانه مردمی همراه باشد و این همراهی و پشتیبانی مردم است که موجب موثر بودن مطالبه گری امام جمعه برای حل مشکل ها می شود.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: بانوان در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور باشکوه و دشمن داشتند و به همین دلیل باید بستر حضور و نقش آفرینی بانوان در نماز جمعه و برپایی این نماز عبادی سیاسی با حضور تمام اعضای خانواده و با حفظ شئون آن مورد توجه باشد.

آینده روشن است

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ایران اسلامی تنها به حمایت و پشتیبانی خداوند دل گرم است و این اعتقاد و امدادهای الهی موجب شد تا با وجود اجماع تمام قدرت ها و کشورهای بزرگ و شیوخ منطقه با صدام بعثی برای به زانو درآوردن انقلاب مردم ایران، این اراده آنها با شکست همراه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی بسترسازی حکومت جهانی امام زمان(عج) است و به فضل الهی ایران اسلامی با تمام مشکل ها و دشمنی ها با قدرت از شرایط کنونی عبور می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ادامه داد: امروز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موجب شده تا ارتش آمریکا که پیش از این با آورده شدن نامش حکومتی را تغییر می داد، در مقابل نیروهای معتقد مسلح جمهوری اسلامی به وحشت افتد.