تاکید رییس جمهور بر رفع بیکاری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خوزستان
تاکید رییس جمهور بر رفع بیکاری و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خوزستان

رییس جمهور در جمع مردم اندیمشک : پیشرفت اقتصادی کشور با مشارکت مردم و دولت محقق می شود و باید معضل بیکاری در خوزستان رفع شود.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس جمهور در جمع مردم اندیمشک با تقدیر از اجتماع عظیم مردم این شهرستان گفت : مردم به این منطقه در دوران دفاع مقدس روز‌های سختی را تحمل کردند ، اما شهر را به دست دشمن نسپردند و با افتخار آفرینی هزاران شهید ، جانباز و ایثارگر به تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی افزود : در جمع خانواده‌های معظم شهیدان افتخار کردم که مادران شهید ، همسران شهدا و فرزندان شهیدان از دولتمردان و نظام قدردان هستند و این مسئله مسئولیت ما را افزایش میدهد.

 

وی گفت : با توجه به اجتماع عظیم مردم اندیمشکی و محبت آن‌ها به دولت خدمتگزار وظیفه بسیار سختی به عهده دولت و من واگذار شده است.

 

رییس جمهور با اشاره به بازدید از مجموعه شهرک صنعتی دزفول و  بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید و ایجاد هزاران شغل افزود :  استعداد و ظرفیت خوزستان بسیار بالاست و برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید اقدام ویژه‌ای انجام شود.

 

وی با اشاره به دغدغه جوانان برای مسکن گفت : در خوزستان زمین و امکانات زیاد است و واگذاری زمین به جوانان در اولویت کار دولت قرار دارد که این مسئولیت نیاز به کار جهادی و مدیریت دارد.

 

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تکمیل کار‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت است افزود : دولت سیزدهم علیرغم تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان با کمک مردم گام بلندی برای پیشرفت اقتصادی کشور در همه زمینه‌ها برداشته است .

 

وی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ، مهار تورم و رشد تولید گفت : با کمک واحد‌های تولیدی، کارآفرینان و جوانان متخصص کشور می‌توان این امر را محقق کرد.

 

رئیسی گفت : اطمینان می‌دهم امروز دولت با مشارکت مردم و جوانان برای پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها تلاش شبانه روزی می‌کند و امیدواریم با همه تهدید‌ها و تحریم‌ها شاهد پیشرفت کشور باشیم، زیرا رفع مشکلات با دستان توانای مردم و متخصصان بومی محقق می شود و بیگانگان نمی‌توانند هیچ گرهی از مشکلات کشور باز کنند .

 

وی گفت : با اتکا به خداوند متعال و اعتماد به نفس می‌توان پیشرفت کشور را تضمین کرد که نمونه بارز آن فعالیت‌های نیرو‌های سپاه و بسیج برای سازندگی در کشور است.