سفر دو روزه رئیس جمهور به خوزستان به روایت تصویر
سفر دو روزه رئیس جمهور به خوزستان به روایت تصویر

گزارش تصویری سفر رئیس جمهور به خوزستان

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه در چهارمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان و علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان از طریق فرودگاه دزفول وارد استان شد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی‌الکاظم(ع) در دزفول را زیارت کرد و در حاشیه این زیارت، با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان نیز دیدار کرد.

 

رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به استان از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی در شهرک صنعتی شماره یک دزفول بازدید کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع مردم اندیمشک سخنرانی کرد.

 

بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی راندمان بالا دوکوهه اندیمشک روز پنجشنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به خوزستان، عملیات آبرسانی به ۱۷۴ روستای این استان را به صورت رسمی افتتاح کرد.

با حضور رئیس جمهور ۷۰ کیلومتر از پروژه ریلی دوخطه سازی محور اهواز-اندیمشک به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

 

حضور سرزده در جمع کارگران کارخانه هفت تپه

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز پنجشنبه، در مسیر بازگشت از افتتاح خط دوم قطار اندیمشک-اهواز هنگامی که از حضور کارگران شرکت هفت‌تپه در ایستگاه این منطقه مطلع شد، دستور توقف قطار را صادر کرد و با حضور در میان کارگران، با آنان به گفتگو پرداخت و از مشکلات و مطالبات آنها بدون واسطه مطلع شد.

نشست با مدیران صنعت آب و برق خوزستان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر روز پنجشنبه از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و از آخرین وضعیت روند احداث آن مطلع شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم اهواز

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع مردم اهواز سخنرانی کرد.

نشست با جمعی از علما و سران طوایف خوزستان

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در آخرین برنامه روز اول سفر استانی دولت مردمی به خوزستان، با جمعی از علما، نخبگان و بزرگان عشایر استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

سخنرانی در اجتماع پرشور مردم شادگان

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آغاز دومین روز از سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع پرشور مردم شادگان سخنرانی کرد.

بازدید از تالاب شادگان و حضور در جمع اهالی منطقه

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از برنامه های سفر استانی دولت مردمی به استان خوزستان، از تالاب شادگان خوزستان بازدید و با حضور در جمع اهالی منطقه با آن ها دیدار و به گفت و گو پرداخت.

 

افتتاح فاز یک شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ظهر روز جمعه، در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر استانی دولت مردمی به خوزستان، فاز یک شرکت پالایش هویزه خلیج فارس را به صورت رسمی افتتاح کرد.

نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شامگاه جمعه در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان خوزستان،با حضور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان، با آن ها دیدار و به گفت و گو پرداخت.

 

رئیس جمهور در پایان سفر دو روزه خود به استان با حضور در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود.