تعیین تکلیف ۳۹ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان
تعیین تکلیف ۳۹ قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۳۹ قرارداد راکد سرمایه گذاری مانده از سال‌های قبل در شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان توسط هیأت حل اختلاف و داوری تعیین تکلیف شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل ایرنا، علی مهدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: تشکیل جلسه هیأت حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مدت ۲ روز با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد و این تعداد پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بخش عمده‌ای از قراردادهای طرح شده در این جلسات مربوط به متقاضیانی است که در سال‌های گذشته، زمین تخصیصی خود را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دریافت کردند اما به تعهدات خود در ایجاد کسب و کار عمل نکردند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که شرکت شهرک‌های صنعتی استان به طور جدی دنبال می‌کند واگذاری قراردادها و واحدهای راکد به سرمایه گذاران شایسته و تاثیرگذار در استان است.

وی افزود: متقاضیانی که زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند و به هر دلیل در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکنند، طبق دستورالعمل و قرارداد حق بهره برداری شهرک‌های صنعتی با آنان برخورد قانونی می‌شود و این امتیاز از آن‌ها گرفته و به سرمایه گذاری که امکان فعالیت و بهره برداری دارد، اعطا می‌شود.

مهدی ‌پور گفت: برای رونق کسب و کار و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد زمینه اشتغال در استان، تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با جدیت در حال انجام است.

هیات اختلاف داوری شهرک‌های صنعتی خوزستان از سال گذشته به طور جدی آغاز به کار کرده است.