دیدار سرپرست فرمانداری با مردم نمازگزار مسجد علی ابن ابیطالب (ع) محله چهار بیشه مسجد سلیمان + تصاویر
دیدار سرپرست فرمانداری با مردم نمازگزار مسجد علی ابن ابیطالب (ع) محله چهار بیشه مسجد سلیمان + تصاویر

پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با حضور در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) در محله چهاربیشه با مردم نماز گزار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان، پیمان مولایی سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان با حضور در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) محله چهار بیشه مسجد سلیمان با مردم نمازگزار دیدار کردند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده هر هفته سه شنبه مسئولان شهرستان با حضور در مساجد پای دغدغه های شهروندان نشسته و مردم بصورت مستقیم معضلات و مشکلات خود را بیان کنند.

در این دیدار اهالی منطقه چهاربیشه مشکلات و معضلات موجود را با مسئولان در میان گذاشتند و خواستار رفع آنها شدند.

مولایی سرپرست فرمانداری در این دیدار گفت: مسجد کارخانه انسان سازی است و قطعا نقش روحانیون در پیشرفت محلات و مناطق مختلف بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مطالبات مهم مناطق مختلف شهرستان مسجد سلیمان مشکل آسفالت است در همین راستا شهرداری با یک برنامه ریزی در حال آسفالت محلات کم برخوردار است و انشالله با این روند تا پایان شهریور ماه مشکل آسفالت محلات مختلف به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید.

مولایی تصریح کرد: در بحث تقویت خدمات شهری اقدامات خوبی در حوزه پسماند، ماشین آلات، خرید سطل زباله، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری و… در حال انجام است و پل داریوش محمدی هم در مراحل پایانی قرار دارد و بزودی افتتاح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ادامه داد: طی روزهای آینده پروژه ساخت بیمارستان نفت در مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر نفت، مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی خواهد شد.

همچنین ساختمان اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم با ۲۲ تخت بصورت مجهز بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مولایی اضافه کرد: برای جلوگیری از رفت و آمد شهروندان به مرکز استان، بخش درمان ناباروری در شهرستان مسجدسلیمان راه اندازی شد که می تواند خدمات خوبی به همشهریان عزیز ارائه دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: طی چند روز گذشته پروژه های ساخت چندین مجتمع سلامت در مناطق مختلف شهرستان توسط پیمانکار آغاز شده است و با جلسات متعدد با معاونت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان بزودی شاهد کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خواهیم بود.

وی یادآور شد: بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه فاضلاب در شهرستان در حال اجرا است و پروژه فاضلاب شهری هم پس از مدت ها توقف از هفته آینده با پیمانکار جدید شروع بکار خواهد کرد و همه مناطق حدفاصل باشگاه مرکزی تا نفتون تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

مولایی یادآور شد: با پیگیری های انجام شده مشکلات ورزشگاه شهید بهزاد نیا چهاربیشه بزودی حل می شود و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰‪ میلیون تومان، خانه جوان در استادیوم چهار بیشه احداث خواهد شد.  گفتنی است در روزهای آینده جلسه جمع بندی و نتیجه گیری نهایی برای حل مشکلات موجود در منطقه چهاربیشه با حضور نمایندگان محله در فرمانداری برگزار می شود.