اجرای بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آبادان
اجرای بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آبادان

هم اکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی آبادان در دست اجرا است که با اتمام آنان زیر ساخت های شهرک وضعیت بسیار مطلوب تری پیدا خواهد کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل شرکت شهرک های استان در دیدار با نماینده ی مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور مبنی بر احداث شهرک های جدید اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات احداث شهرک های صنعتی جدید در سطح استان ،احداث شهرک جدید تحت عنوان شهرک صنعتی تخصصی فولاد است.
مهندس مهدی پور در ادامه به مزیت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد لازم است از سرمایه گذاران کشورهای مختلف دعوت به عمل آید تا نسبت به مزیت های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر آشنا شوند.
وی تأکید کرد: از طریق همین معرفی ظرفیت ها است که سرمایه گذاری های خوبی در این منطقه رخ خواهد داد.
مهندس مهدی پور در ادامه گفت: از بخش های مهمی که در استان خوزستان برای سرمایه گذاری وجود دارد بحث تأمین آب، برق، گاز و راه های مختلف مواصلاتی است که نشان میدهد پتانسیل های زیرساخت سرمایه گذاری بسیار بالاست.
وی در خاتمه عنوان کرد: مجوزات شهرک صنعتی اروند کنار در حال اخذ هستند و به زودی دریافت خواهند شد.
بر اساس این گزارش نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرورت احداث شهرک های جدید اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای ایجاد شهرک صنعتی تخصصی فولاد در چوئبده ی آبادان کاملاً آماده است و امیدوارم هر چه زودتر فعالیت احداث آن آغاز شود.
سید محمد مولوی در ادامه باتأکید بر توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان به ویژه در اعطای تسهیلات افزود: تلاش ما برای جذب سرمایه گذار و تسهیل کردن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی است.