جذب سرمایه گذار برای فعالیت در شهرک های مناطق کمتر توسعه یافته
جذب سرمایه گذار برای فعالیت در شهرک های مناطق کمتر توسعه یافته

از وظایف مهم همه ی مسئولان استان به ویژه مدیران شهرک های صنعتی است که برای جذب سرمایه گذار در شهرک های مناطق کمتر توسعه یافته تلاش مضاعف نمایند.

گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های استان خوزستان، مدیر عامل این شرکت در نشست با مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی استان با بیان مطلب فوق به کارکرد مدیران شهرک ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته همه همکاران در مجموعه ی شرکت شهرک ها با تمام وجود در خدمت رسانی به صنعتگران بودند وبه همین دلیل عملکرد مطلوبی در جذب سرمایه گذار، جذب منابع مالی، اجرای پروژه های عمرانی و شهرک سازی رخ داد که قابل تقدیر است.

مهندس مهدی پور در ادامه به شرایط موجود در جامعه اشاره کرد وافزود: اگرچه کارهای صورت گرفته قابل تحسین است اما کافی نیست زیرا مهار تورم و اشتغال زایی تلاش مضاعفی می طلبد تا رشد تولید افزون بر آنچه هست صورت پذیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های استان در ادامه به تلاش برای خوشه بندی و برندسازی محصولات تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: همانگونه که استاندار محترم با درک واقع بینانه بارها تاکید کرد استان خوزستان توانایی برندسازی محصولات با کیفیت خود را داراست، لازم است در مسیر شناسایی اشتراکات تولیدی و خوشه بندی آنان گام برداریم .

وی در ادامه به کسب و کارهای خانگی و برون سپاری محصولات تولیدی کارگاه های تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کارگاه های تولیدی می توانند بخشی از فعالیت خود را برون سپاری و به کارکنان خانگی محول کنند تا گردش مهارت ها گسترش بیشتری پیدا نماید.

وی در ادامه گفت: از فعالیت های مهم سال جاری توسعه اراضی شهرک های صنعتی بوده است وعلاوه بر آن خوشبختانه مجوز ۷ شهرک صنعتی جدید نیز اخذ شد که می تواند گام بسیار مهمی در راستای توسعه اقتصادی استان باشد.

مهندس مهدی پور در خاتمه از مدیران شهرک ها مجدانه خواست: یکی از موارد مهمی که باید پیگیری شود تعیین تکلیف اراضی راکد است.