تعمیر و بازسازی ۲ دستگاه پمپ در تاسیسات منصوری‌یک
تعمیر و بازسازی ۲ دستگاه پمپ در تاسیسات منصوری‌یک

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق از تعمیر و بازسازی دو دستگاه پمپ در تاسیسات منصوری یک توسط کارشناسان داخلی این مجموعه و خروج این تاسیسات از بحران خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از سازمان آب و برق،  نادر امیدبختیاری اظهار داشت: در پی خروج دو دستگاه پمپ از مدار آبرسانی در تاسیسات آبرسانی منصوری یک و امکان ایجاد بحران در تامین آب مناطق جنوب شرق استان، بلافاصله تعمیر و بازسازی این پمپ‌ها در دستور کار گروه تعمیرات مکانیک و برق این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: پمپ‌های خارج شده از مدار تولید از نوع کوباتا مستغرق و KSB شافت غلافی است که متاسفانه تامین قطعات این نوع پمپ‌ها زمان‌بر است، لذا پس از دمونتاژ پمپ‌ها کلیه قطعات یدکی مورد نیاز توسط کارشناسان معاونت نگهداری و تعمیرات مجددا تعمیر و بازسازی شد.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت آب جنوب شرق بیان کرد: با توجه به تعمیر قطعات یدکی توسط کارشناسان داخلی این مجموعه، علاوه بر صرفه‌جویی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، پمپ‌های مورد اشاره طی مدت ۱۰ روز کاری تعمیر و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است که تاسیسات آبرسانی منصوری یک با قابلیت تولید و انتقال۷۵۰ هزارمتر مکعب آب در شبانه روز نقش عمده‌ای در تامین آب مناطق جنوب شرق استان خوزستان ایفا می‌کند.