تصادف در جاده تصادفات در خوزستان ۴ کشته و ۹ مصدوم داشت
تصادف در جاده تصادفات در خوزستان ۴ کشته و ۹ مصدوم داشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو و وانت نیسان در خوزستان باعث فوت چهار نفر و مصدوم شدن ۲ نفر شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، امیرعباس نجفی روز دوشنبه در تشریح جزییات این حادثه اظهارکرد: این حادثه امروز در کیلومتر ۱۰ محور هفتکل _ باغملک رخ داد و نجاتگران از ۲ پایگاه رسول اکرم و امام حسن عسکری به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ نفر مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و چهار نفر فوتی پس از رهاسازی از خودروها توسط عوامل امدادی به نیروی انتظامی تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان با بیان اینکه سه نفر از افراد فوت شده در پژو و یک نفر نیز در وانت نیسان بودند، گفت: تقاضا داریم برای کاهش میزان تصادفات در جاده‌های استان به رعایت قوانین رانندگی و نکات ایمنی بیشتر توجه شود.

۲۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در خوزستان وجود دارد.

همچنین بهنام احمدی رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آبادان اظهارکرد: پس از تماس با مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر تصادف ۲ خودروی سواری تیبا و پراید در محور آبادان به بندرماهشهر (کیلومتر ۱۰) بلافاصله سه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

احمدی افزود: در این حادثه ۹ نفر سرنشین این ۲خودرو مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان‌ های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی شهرستان آبادان منتقل شدند.