رادیو شهر شهرداری اهواز راه‌اندازی شد
رادیو شهر شهرداری اهواز راه‌اندازی شد

رادیو شهر شهرداری اهواز روز چهارشنبه در آستانه عید ولایت امیرالمؤمنین علی(ع)، در آیینی با حضور جمعی از مسوولان محلی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در این آیین با بیان اینکه رادیو شهر پنجره ای رو به پیشرفت و توسعه شهر اهواز خواهد بود، گفت: رادیو شهر به مثابه پل طلایی ارتباط میان مدیریت شهری با شهروندان عمل خواهد کرد.

سروش بزاز با اشاره به ضرورت ارتباط موثر میان مدیران شهری و شهروندان، افزود: بنابر تاکید شهردار اهواز مبنی بر ایجاد ارتباط موثر با شهروندان، پس از اقدامات مطالعاتی گسترده و در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌های موجود در شهر، به برکت عید ولایت امیرالمومنین امام علی(ع)، رادیو شهر شهرداری اهواز امروز راه‌اندازی شد.

رادیو شهر شهرداری اهواز راه‌اندازی شد

وی بیان کرد: برنامه‌های این رادیو در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود و پنجشنبه‌ها نیز برنامه پخش به صورت گفت و گو محور و با حضور مدیران شهری صورت می‌گیرد.

بزاز ادامه داد: ارتباط و تعامل میان مردم و شهروندان از مهمترین مسایلی است که مد نظر مجموعه مدیریت شهری بوده و با راه‌اندازی رادیو شهر، منتظر دریافت نظر و پیشنهادات شهروندان در حوزه های مختلف شهری هستیم تا با استفاده از آنها، در جهت عملکرد مطلوب‌تر و تامین رضایت شهروندان و توسعه شهر گام برداریم.

به گفته وی، بیان مشکلات و معضلات شهری، ایجاد مشارکت مردمی، ارایه نظر کارشناسان مدیریت شهری، جمع‌آوری نظرات شهروندان، بررسی مشکلات مناطق به صورت روزانه، ارایه پیام‌های بهداشتی و تنظیف شهری، اعلام وضعیت ترافیک سطح شهر، برگزاری میز خدمت شهری، آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌ها و عملکرد شهرداری اهواز و برقراری ارتباط بیشتر برای مدیریت مُدرن شهری از جمله اهداف راه‌اندازی رادیو شهر شهرداری اهواز است.