مدافع تاجیک پرسپولیس آبی پوش می‌شود
مدافع تاجیک پرسپولیس آبی پوش می‌شود

مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در آستانه انتقال از این تیم به مقصد جدید قرار دارد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ورزش سه، وحدت هنانوف که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده، علی‌رغم اعتقادی که یحیی گل‌محمدی به شرایط فنی وی دارد، شاید قربانی قانون جدید سهمیه‌ها شده و مجبور به جدایی از این تیم شود.

حنانوف که بعد از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه دیگر هم‌وطن خود مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، به عنوان مهره‌ای جوان و آینده‌دار توانست جایگاه خود را در این تیم حفظ کند.

شاید مهم‌ترین اتفاق این بازیکن در دوران حضورش در پرسپولیس مربوط به فصل گذشته و دیدار مقابل تراکتور در تبریز بود که در ثانیه‌های پایانی با گل خود، سه امتیاز ارزشمند را به حساب شاگردان یحیی گل‌محمدی واریز کرد تا آنها گام بلندی در مسیر قهرمانی خود بردارند.

مدافع جوان پرسپولیس اما در شرایطی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اکنون قربانی قانون جدید فهرست بزرگسالان شده است؛ قانونی که برخلاف سالیان گذشته که می‌توانست او را خارج از فهرست بزرگسالان و در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها قرار دهد، با تغییرات شکل گرفته به عنوان یکی از سهمیه‌ها قرار داده است.

او اکنون موردتوجه باشگاه گل‌گهر سیرجان قرار گرفته است و طی آن با درخواست رسمی این باشگاه مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.

حنانوف که پیش از این موردتوجه ذوب‌آهن و سپاهان نیز قرار داشت، اکنون جدی‌تر از قبل مذاکرات برای انتقال وی به جمع آبی‌پوشان گل‌گهر سیرجان دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد با توافق طرفین این انتقال طی روزهای آتی نهایی شود.

در صورت شکل‌گیری این انتقال، وحدت حنانوف هفتمین خروجی این فصل پرسپولیس در پنجره تابستانی محسوب می‌شود و این در حالی است که آنها سه بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند.

خروج احتمالی و نزدیک وحدت حنانوف باعث خواهد شد تا یک سهمیه بزرگسالان نیز برای یحیی گل‌محمدی خالی شود و او دست به اقدام جدیدی برای جذب بازیکن مدنظر خود بزند.

با این حال موضوع دیگر در صورت خروج این مدافع تاجیکستانی، کاهش ترافیک در پست تدافعی خواهد بود. مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی و علی نعمتی دیگر مدافعان پرسپولیس محسوب می‌شوند و باید دید با انتقال حنانوف به این تیم آبی‌پوش، شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.