جذب یکهزار و ۶۰۰ معلم در آموزش و پرورش خوزستان
جذب یکهزار و ۶۰۰ معلم در آموزش و پرورش خوزستان

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم یکهزار و ۶۰۰ آموزگار در استان جذب شوند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مسعود حمیدی نژاد با اشاره به انجام ارزیابی داوطلبان آموزگار در حوزه اعتقادی و کارشناسی، گفت: از ۳ هزار نفری که در حال ارزیابی هستند، یکهزار و ۶۰۰ نفر جذب خواهند شد.

وی با بیان اینکه حجم بالایی از گزینش آموزگاران در حال انجام است، افزود: تا مهرماه امسال تعداد زیادی از داوطلبان مشغول به کار می‌شوند.

حمیدی نژاد به برگزاری آزمون دبیری متوسطه اول و دوم در هفته آینده اشاره کرد و ادامه داد: در این آزمون قرار است یکهزار و ۸۰۰ نفر استخدام شوند و تلاش خواهیم کرد مراحل ارزیابی داوطلبان با سرعت بیشتری انجام گیرد تا در مهر ماه امسال در کلاس‌های درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: مرحله سوم جذب نیروی آموزش و پرورش مربوط به حوزه پرورشی است که مقرر شده امسال بیش از یکهزار معلم در خوزستان جذب شوند، البته زمان برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری است که امسال نیرو‌های خدماتی برای مدارس جذب شوند، جذب نیروی خدماتی برای حفظ امنیت مدارس و جلوگیری از سرقت اموال یک مقوله بسیار مهم است.

وی گفت: برای افرادی که از طریق ماده ۲۸ جذب می‌شوند با همکاری دانشگاه فرهنگیان دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود تا براساس سیستم آموزشی آموزش و پرورش به تدریس دانش آموزان بپردازند.