انتقال ۴۰ دستگاه اتوبوس از اهواز به مرز چذابه و شیب عراق
انتقال ۴۰ دستگاه اتوبوس از اهواز به مرز چذابه و شیب عراق

معاون اجرایی سازمان اتوبوسرانی اهواز از انتقال ۴۰ دستگاه اتوبوس به پایانه‌های مرزی چذابه و شیب عراق برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران: سجاد فرضی معاون اجرایی سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: براساس مصوبه و دستور کشوری، ۴۰ دستگاه اتوبوس متعلق به سازمان اتوبوسرانی اهواز برای جابجایی زائران اربعین حسینی به پایانه‌های مرزی چذابه و شیب عراق منتقل خواهند شد.

او با بیان اینکه ۸۰ راننده برای جابجایی زائران در مرز‌ها مستقر خواهند شد، افزود: براساس تقسیم بندی و برنامه ریزی‌های فرمانده میدانی در مرز چذابه، تعدادی از این اتوبوس‌ها به شیب عراق منتقل می‌شوند تا زائران را به العماره انتقال دهند.

معاون اجرایی سازمان اتوبوسرانی اهواز به استقرار تعدادی کانکس در پایانه مرزی چذابه برای استراحت رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر انتقال اتوبوس از اهواز، حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از تهران و حدود ۱۰ اتوبوس نیز از شهرستان دزفول به مرز اعزام می‌شوند.

آقای فرضی با بیان اینکه خدمت رسانی اتوبوس‌ها در مرز چذابه و شیب عراق به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اتوبوس‌ها از ۲۶ یا ۲۷ مردادماه در پایانه‌های یادشده مستقر می‌شوند و جابجایی زائران را انجام می‌دهند.

به گفته او، خدمت رسانی اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی اهواز تا ۲۰ شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت