خط ۳۰۰ میلی‌متر GRP مواکب پایانه مرزی چذابه تعمیر شد
خط ۳۰۰ میلی‌متر GRP مواکب پایانه مرزی چذابه تعمیر شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان از تعمیر خط ۳۰۰ میلی‌متر GRP مواکب پایانه مرزی چذابه به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ “داود حری” اظهار کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی دو سال اخیر در زمینه تعمیرات خطوط انتقال آبرسانی به مواکب و پایانه مرزی چذابه، همکاری‌های زیادی با شرکت آب و فاضلاب خوزستان انجام شده تا کام زائرین اربعین حسینی (ع) سیراب شود.

وی افزود: عملیات تعویض بخشی از خط لوله و تعمیر خط آبرسانی به پایانه مرزی چذابه، توسط پرسنل و گروه‌های تعمیراتی شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان در دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد و بصورت شبانه‌روزی به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب غدیر خوزستان بیان کرد: آبرسانی به پایانه مرزی چذابه و مواکب اربعین حسینی (ع) از سال گذشته از محل طرح آبرسانی غدیر و رودخانه زلال دز تامین که موجب تسهیل در خدمات‌رسانی بهتر به زائرین شده‌است.

براساس این گزارش؛ میزان Ec کنونی آب هدایت شده به مواکب پایانه مرزی چذابه از محل رودخانه دز زیر ۶۰۰ میکروموس است که با استاندارد‌های جهانی آب شرب، سالم و طبیعی مطابقت دارد.