مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث رانندگی خوزستان
مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث رانندگی خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز تعداد مصدومان حوادث رانندگی در ۲۴ ساعت اخیر در استان را ۱۵ نفر اعلام کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما، عارف شرهانی با اشاره به مصدوم شدن ۱۵ نفر در حوادث رانندگی روز گذشته در استان خوزستان گفت: بر اثر برخورد برخورد وانت پراید و تریلر که بامداد روز جمعه، ۳ شهریورماه در محور اهواز – آبادان، حدفاصل روستای خضیریه و دابویه رخ داد، ۷ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که ۳ پسر ۱۶ ساله، یک مرد ۲۲ ساله و ۳ مرد ۲۳ ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سینا شهرستان کارون انتقال یافتند.

شرهانی ادامه داد: همچنین در حادثه واژگونی یک خودروی تیبا ۲ نیز که ساعت ۱۸ و ۲۱ دقیقه دیروز در کیلومتر ۱۵ محور هندیجان – دیلم رخ داد، ۴ نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز می‌گوید: مصدومان این حادثه که یک پسر ۱۵ ساله، یک مرد ۴۹ ساله، یک دختر بچه ۸ ساله و یک زن ۳۹ ساله بودند، به وسیله یک دستگاه آمبولانس فوریت‌ها به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

به گفته شرهانی؛ در حادثه برخورد ۲ خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۲۳ و ۴۳ دیشب در محور کمربندی ایذه – اصفهان اتفاق افتاد، ۴ نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه که ۴ مرد ۱۹، ۲۸، ۳۰ و ۳۱ ساله بودند که به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.