همایش علمی، تخصصی و آموزشی ارگونومی استان در فولاد اکسین برگزار شد
همایش علمی، تخصصی و آموزشی ارگونومی استان در فولاد اکسین برگزار شد

باحضور کارشناسان بهداشت حرفه ای مراکز بهداشت، مسئولین HSE صنایع مختلف استان و شرکت های مهندسی بهداشت حرفه ای و طب کار اهواز در تالار اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت؛ پنج شنبه ۱۹ مرداد باحضور کارشناسان بهداشت حرفه ای مراکز بهداشت، مسئولین HSE صنایع مختلف استان و شرکت های مهندسی بهداشت حرفه ای و طب کار اهواز در تالار اجتماعات شرکت برگزار شد.

این همایش با مشارکت شرکت فولاد اکسین خوزستان و هماهنگی واحد HSE جهت به روز رسانی آخرین متدهای علمی در خصوص شناسایی و ارزیابی فاکتورهای ارگونومی به منظور کنترل ریسک ها و ارتقای سطح سلامت جامعه کار برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، طاها عبیاتی مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شرکت، ضمن خوش آمدگویی از حمایت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص مشارکت این شرکت در برگزاری این گردهمایی و ایجاد ارتباطات دو سویه صنعت و دانشگاه جهت ارتقای سطح سلامت جامعه تشکر و قدردانی کرد و به تبین رویکرد، اهداف و دستاوردهای HSE در این حوزه پرداخت.

در ادامه آقای مهندس ملتجی مدیر گروه سلامت کار استان و خانم مهندس قربانی سرپرست واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شرق اهواز به ایراد سخن پرداختند و ضمن قدردانی از بستر ایجاد شده جهت اجرای این سمینار، به اهمیت موضوع و اهداف مربوطه اشاره نمودند.

در خاتمه، موضوعات تخصصی ارگونومی توسط سرکار خانم دکتر جعفری مدرس برجسته کشوری ارائه و تدریس شد