نزاع خونین در شوش ۳ کشته برجای گذاشت/خط و نشان دادستان برای متهمین+فیلم وحشتناک
نزاع خونین در شوش ۳ کشته برجای گذاشت/خط و نشان دادستان برای متهمین+فیلم وحشتناک

دادستان عمومی و انقلاب شوش ‌با اشاره به درگیری طایفه‌ای ‌هفته اخیر در این شهرستان گفت: ‌با عوامل ناامن کننده منطقه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش عصر خوزستان، مسلم کرم‌اللهی با اشاره به وقوع اختلاف طایفه‌ای هفته اخیر در این شهرستان که منجر به کشته شدن ۳ نفر از اهالی دو روستا شد، اظهار کرد: درگیری رخ داده بین ۲ طایفه بر سر مسائل شخصی قبلی بوده است و وقوع این درگیری باعث به قتل رسیدن ۳ نفر از اهالی این دو روستا شد و دادستانی بلافاصله نسبت به صدور دستورهای لازم جهت آرام کردن منطقه اقدام کرد.

وی افزود: همچنین با اقدامات فوری عوامل نیروی انتظامی چهار نفر در این رابطه دستگیر و تعداد سه قبضه سلاح جنگی به کار برده شده در درگیری کشف و ضبط شد.پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی عوامل انتظامی تمامی متهمان شرکت‌کننده در این درگیری شناسایی و تمهیدات ویژه‌ای برای دستگیری تمامی این افراد دیده شده و در اسرع وقت نسبت دستگیری تمامی این افراد اقدام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: اختلاف‌افکنان و افرادی که به دنبال شعله‌ورتر کردن آتش بین این دو طایفه هستند و در قتل و جراحات اخیر شرکت داشته‌اند، باید بدانند که دستگاه قضایی برخورد قاطع و عبرت‌آموزی با آنان خواهد داشت و برای افرادی که تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، راه گریز از قانون وجود ندارد.

کرم‌اللهی گفت: دستور قضایی برای برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن‌کننده و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعا در کیفرخواست این پرونده‌ و پرونده‌های مشابه، برای افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای سایر شهروندان می‌شوند، اشد مجازات از دادگاه درخواست می‌شود.

وی با بیان اینکه با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال‌گران در نظم عمومی در شهرستان برخورد می‌شود، افزود: از همه مردم منطقه می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ و هرگونه اختلاف را از مجاری قانونی پیگیری کنند.