بهره برداری از سامانه هوشمند صدور کارت شناسایی به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص)
بهره برداری از سامانه هوشمند صدور کارت شناسایی به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص)

آئین بهره برداری از سامانه هوشمند صدور کارت شناسایی و ساختمان بهسازی شده این واحد به یمن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار گردید.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در آئین بهره برداری از سامانه هوشمند صدور کارت شناسایی و ساختمان بهسازی شده این واحد که امروز یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) همزمان با هفته وحدت به میزبانی حراست مناطق نفتخیز جنوب در ساختمان ۴ طبقه برگزار شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر تولید، مدیر تدارکات و امورکالا، مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل، سرپرست حراست مناطق، رئیس روابط عمومی و تعدادی از مسئولین حضور یافتند.

بر اساس توضیحات مهندس ابوالفضل سیدمشهدی سرپرست صدور کارت حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، طی فرآیند بهسازی و به روز رسانی واحد صدور کارت، شبکه شناسایی هوشمند کارت شناسایی کارکنان به شبکه سراسری وزارت نفت با مرکزیت تهران متصل گردید. از دستاوردهای مهم دیگر اقدام حاضر می توان به ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری در سطح پیشرفته ترین سیستم های موجود بین المللی اشاره نمود که در اثر آن وضوح تصویر از ۲۳۰۰ PPI  به ۶۰۰۰ PPI خواهد رسید.

وی در خصوص دیگر اقدامات صورت پذیرفته در واحد صدور کارت حراست مناطق نفتخیز جنوب، گفت: ضمن مرمت و بازسازی ساختمان این واحد که با اقدام جهادی و تلاش کارکنان حراست در کمترین زمان ممکن به انجام رسید، بایگانی فیزیکی به بایگانی دیجیتال ارتقا یافته و چاپ غیر مستقیم اطلاعات بر روی کارت شناسایی میسر گردید همچنین با حمایت مدیریت عملیات غیر صنعتی، سیستم تهویه این امور مورد بهسازی قرار گرفت.