یگان انتظام بخشی شهرداری اهواز راه اندازی شد+ تصاویر
یگان انتظام بخشی شهرداری اهواز راه اندازی شد+ تصاویر

ظهر امروز با حضور معاون دادستان، فرماندهی انتظامی اهواز و شهردار یگان انتظام بخشی شهرداری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، سرهنگ زلقی فرماندهی ناجای اهواز با تبریک هفته نیروی انتظامی، راه‌اندازی یگان انتظام بخشی شهرداری را یکی از دغدغه‌های نیروی انتظامی دانسته و گفت: وجود گره‌های ترافیکی و بی‌نظمی در سطح شهر، مسئولان شهری را به این نقطه رساند که با همکاری شهرداری این یگان راه اندازی شده که امیدوار هستیم شهروندان به زودی ثمره آن را ببینند.

وی در ادامه دو توصیه را به همکاران خود در یگان انتظام بخشی یادآور شد و افزود: نظم و انضباط سرلوحه همه امور قرار گرفته و هدف از تشکیل یگان، آن است که قانون به بهترین شکل ممکن اجرا گردد.

یونس اسفندیاری، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: قطعاً شهروندان قدردان زحمات بی‌پایان نیروهای انتظامی هستند.

وی به اهمیت فعالیت این یگان اشاره کرد و افزود: ارتباطات یگان با شهروندان بایستی به گونه‌ای باشد که حفظ شأن آنها در اولویت قرار گیرد.

امیری، معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز تعداد پرونده‌های ضرب و جرح دستفروشان را رقمی قابل توجه دانست و پیشنهاد داد: گروهی پژوهشگر از میان جامعه شناسان، اقتصاددانان و کارشناسان علوم اجتماعی در خصوص مسئله ی علل و عوامل روی آوردن به دستفروشی به تحقیق، پژوهش و ریشه یابی بپردازند.

وی اضافه کرد: گره‌های ترافیکی حاصل از دستفروشی باید به درستی مورد مطالعه قرار گرفته و رمز موفقیت در باز کردن این گره‌ها، کنار گذاشتن هرگونه تعارف و یا سفارش کردن برخی افراد است.