خوزستان با درخشش بلندقامتان نیشکر قهرمان کشور شد
خوزستان با درخشش بلندقامتان نیشکر قهرمان کشور شد

تیم خوزستان با درخشش بلندقامتان نیشکر، قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک کارگری کشور شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی از ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در شهرستان بجنورد برگزار شد، تیم های والیبال خراسان شمالی و یزد نیز به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.

تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به عنوان نماینده خوزستان در مسابقات والیبال لیگ دسته یک کارگری با این قهرمانی، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال کارگری را به‌دست آوردند.

نماینده خوزستان در بازی اول موفق شد تیم والیبال کارگری استان یزد را با نتیجه سه بر یک شکست دهد؛ تیم نیشکر امیرکبیر در بازی دوم خود با حساب سه بر صفر برابر قزوین به برتری رسید و به عنوان سرگروه راهی دیدار نیمه نهایی شد.

این تیم در نیمه نهایی با برتری بر تیم هرمزگان راهی نیمه نهایی شد و در دیدار پایانی نیز خراسان شمالی را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات را از آنِ خود کرد.

تیم کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با ترکیب مهدی ولی عرب، سید محمد فاضلی، بهرام ابراهیم بیگی، مصطفی نصیری، عماد سیابی زاده، پژمان کریمی مالک آبادی، احسان یوسفی اصل، مهزیارکوهی وردهکردی، عارف رسائی کیا، میلاد حاجی زاده، محمدعلی پیران و علی رئیسی و سرمربی مجتبی عبدالهی شهولی و سرپرستی جلیل اسدی در این دوره از رقابت ها حضور داشت.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته است.

ورزشکاران نیشکری و تیم‌های کارگری شرکت‌های هشتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سه سطح استانی، ملی و جهانی توانسته‌اند به رتبه‌های برتر دست یابند که این موضوع نشان‌دهنده توجه ویژه این شرکت به ورزش است.