اقدامات شهرداری اهواز در دفاع از مردم مظلوم غزه
اقدامات شهرداری اهواز در دفاع از مردم مظلوم غزه

ظهر امروز امینی شهردار اهواز و پورموسوی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در مصاحبه با واحد مرکزی خبر خوزستان به بیان موارد و موضوعات مرتبط در همراهی و همگامی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پرداختند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، پورموسوی با اشاره به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن صدها بی‌گناه اعم از زن و کودک گفت: در شرایط کاملاً جدیدی قرار گرفته‌ایم که جا دارد فعالان فرهنگی در تبیین و تبلیغ آن به خوبی برنامه‌ریزی و برنامه‌هایی اجرا کنند.

وی با اشاره به نامگذاری پل غیر همسطح واقع در میدان جمهوری، با نظر شورای نامگذاری به پل شهدای غزه ادامه داد: بر همین اساس چهره شهری نیز تغییر خواهد کرد.

این مقام مسئول هدف گذاری شهرداری و شورای شهر را در راستای اطاعت از رهبری و آمادگی انجام فرامین ولی فقیه دانست و اظهار داشت: با اعلام ایشان در میدان‌های بزرگی از جمله دفاع از مظلومان عالم به ویژه مردم بی‌گناه فلسطین حضور حداکثری خواهیم داشت.

همچنین رضا امینی، شهردار اهواز با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار شب گذشته از سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی در شهر مظلوم غزه که دل هر آزاده‌ای را در سراسر جهان به درد آورده است، گفت: امروز با ابتکار شورای اسلامی شهر جهت همدلی با مردم مظلوم غزه و انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی جمع شده‌ایم.

وی به برنامه‌های شهرداری اهواز در این رابطه اشاره و افزود: با تصمیم به موقع و متناسب شورای نامگذاری پل روگذر غیر هم سطح میدان جمهوری به نام شهدای غزه نامگذاری خواهد شد. همچنین فضاسازی شهری در راستای دفاع از مردم مظلوم غزه تغییر خواهد کرد و همایشی در فضای عمومی شهرداری مرکزی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد تا در کنار دیگر گروه‌ها اقشار و صنوف مختلف ملت بزرگ ایران همصدا اقدامات خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نماییم.

شهردار اهواز در پایان خواستار محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی از سوی سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری شد و اظهار امیدواری کرد: به زودی رژیم صهیونیستی، به ویژه عاملان بمباران شب گذشته بیمارستان معمدانی محاکمه شوند.