قیمت نان در خوزستان همسان‌سازی شد
قیمت نان در خوزستان همسان‌سازی شد

رئیس اتحادیه نانواهای اهواز گفت: قیمت نان در خوزستان با استان‌های دیگر همسان‌سازی شده است.

به گزارش عصر خوزستان، سید صالح صیوانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: قیمت نان تافتون و لواش از روز گذشته در خوزستان متناسب با استان‌های دیگر همسان‌سازی و از پنج هزار ریال به ۶ هزار و ۵۰۰ ریال افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این همسان سازی از خرداد ماه امسال در استان‌های دیگر انجام شد، افزود: متاسفانه در خوزستان با وجود شرایط بد آب و هوایی و سختی کار قیمت نان از استان‌های دیگر پایین‌تر بود که با پیگیری و تصویب کارگروه آرد و نان استان در نهایت روز گذشته همسان سازی انجام شد.

صیوانی گفت: از مسئولان استان درخواست داشتیم‌ متناسب با شرایط آب و هوایی و سختی کار در خوزستان افزایش قیمت انجام شود که موافقت نشد و تنها از روز گذشته قیمت نان در خوزستان با استان‌های دیگر همسان سازی شد.

رئیس اتحادیه نانواهای اهواز با بیان اینکه قیمت مواد اولیه و دستمزد کارگران افزایش یافته است و باید به همین نسبت قیمت نان تعیین شود، افزود: حمایت از نانوا در کاهش کم فروشی و افزایش کیفیت نان اثرگذار است.

به گزارش عصر خوزستان، قیمت نان تافتون و لواش در خوزستان از روز گذشته با اعلام اتحادیه نانواها وتصویب کارگروه آرد و نان با استان‌های دیگر همسان‌سازی شد.

در خوزستان سه هزار و ۳۰۰ نانوایی وجود دارد.